badkläder efterlyses ;)


Kommentarer
Postat av: Frans

Hejsan.

Stadium här i Jakobsberg är jätte rea på kläder b.l.a. badkläder i häftiga färger. Det är till vrakpriser som dom säljer ut allt. Dom ska stänga butiken i Augusti. Jakobsberg ligger 2 mil norr om Stockholm. Komunen heter järfälla. Jag vet inte om Stadium finns på nätet just den butiken. Hoppas ni har det jätte bra. Det är härlig sommar värme nu. Studenterna åker runt på lastbilflak är jätte glada. Det är kul o se denna härliga stämning bland dom. Ha det så gott o trevligt i helgen.



Hälsningar från Frasse



Ps. Jag kan kolla om jag hittar en Stadiums hemma sida i Jakobsberg.D.s

2008-06-05 @ 17:46:51
Postat av: Frans

Hejsan.

Stadium här i Jakobsberg är jätte rea på kläder b.l.a. badkläder i häftiga färger. Det är till vrakpriser som dom säljer ut allt. Dom ska stänga butiken i Augusti. Jakobsberg ligger 2 mil norr om Stockholm. Komunen heter järfälla. Jag vet inte om Stadium finns på nätet just den butiken. Hoppas ni har det jätte bra. Det är härlig sommar värme nu. Studenterna åker runt på lastbilflak är jätte glada. Det är kul o se denna härliga stämning bland dom. Ha det så gott o trevligt i helgen.



Hälsningar från Frasse



Ps. Jag kan kolla om jag hittar en Stadiums hemma sida i Jakobsberg.D.s

2008-06-05 @ 17:48:32
Postat av: Frasse

Hejsan.

Stadium här i Jakobsberg är jätte rea på kläder b.l.a. badkläder i häftiga färger. Det är till vrakpriser som dom säljer ut allt. Dom ska stänga butiken i Augusti. Jakobsberg ligger 2 mil norr om Stockholm. Komunen heter järfälla. Jag vet inte om Stadium finns på nätet just den butiken. Hoppas ni har det jätte bra. Det är härlig sommar värme nu. Studenterna åker runt på lastbilflak är jätte glada. Det är kul o se denna härliga stämning bland dom. Ha det så gott o trevligt i helgen.



Hälsningar från Frasse



Ps. Jag kan kolla om jag hittar en Stadiums hemma sida i Jakobsberg.D.s

2008-06-05 @ 17:49:35
Postat av: leia

tyvärr....men jag vågar aldrig beställa badkläder...de sitter aldrig som de ska...måste provas:)



lycka till med solbrännan nu:)



kramar

Postat av: Carolina

Tycker att H&M har snygga bikinis.. Billiga är de ju också. :-)

2008-06-05 @ 19:28:49
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Carolina

Synd! Men lycka till med letandet! :-)

2008-06-05 @ 19:33:34
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Carro

Checka in Stadium. har 3 betala för 2 på alla bikinis! kuing bra!

2008-06-06 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

♥ skriv ditt namn här.. ♥
♥ klicka här om din information ska sparas ♥

♥ mailadress.. ♥


♥ din blogg eller hemsida.. ♥


♥ skriv kommentaren här.. ♥