visst är vi duktiga? ;)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Man kan inte tro att du är höggravid

2009-09-15 @ 17:14:05
Postat av: Anonym

hahaahah jag tror jag DÖÖÖÖR

2009-09-15 @ 17:22:27
Postat av: mammamormor

det var jag som höll på dog :)

2009-09-15 @ 18:22:24
Postat av: Linda - det handlar om helheten



förlåt om jag stör. förlåt om detta uppfattas som störande reklam.



jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, shopping o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-09-15 @ 19:22:27
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



förlåt om jag stör. förlåt om detta uppfattas som störande reklam.



jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, shopping o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-09-15 @ 19:25:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ skriv ditt namn här.. ♥
♥ klicka här om din information ska sparas ♥

♥ mailadress.. ♥


♥ din blogg eller hemsida.. ♥


♥ skriv kommentaren här.. ♥