torsdag


Kommentarer
Postat av: ellie

gud vilken fin design. jag gillar den :D

du är saknad! <<3<3<3

2009-10-29 @ 11:08:19
URL: http://eleonorestodberg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

UNG MAMMA - Att välja sin egen väg och sedan gå den



Jag heter Jasmine Magnusson, är 18 år gammal, går tredje året på gymnasiet sam/sam. 080102 föddes min dotter Nova Joline Alexandra. Just nu håller jag på med ett ”Ung Mamma” projekt som jag ska redovisa skriftligt och muntligt i min klass. Nu vill jag ha hjälp från andra Unga Mammor med svar på några frågor. Om ni har tid och möjlighet får ni gärna svara på dessa frågor och skriva en kort presentation av er själva samt blogg och mailadress överst. Dessa uppgifter kommer att vara anonyma i arbetet om så önskas. Maila gärna svaren till mig: [email protected] eller besvara dem i kommentarsfältet på min blogg: http://langtarefterdig.blogg.se. CIAO!



Var ditt barn planerat? Hur kom du fram till att du ville behålla honom/henne?



Har du stött på fördomar, påhopp eller att människor ifrågasätter ditt beslut att skaffa barn? Om du har det, utveckla gärna från vilka (utomstående, familjen, barnmorska, BVC) och hur kritiken har fått dig att känna dig.



Vad tycker du är positivt/negativt med att få barn när man är Ung?



Vad upplever du är svårast med att vara Ung förälder?



Såhär i efterhand, med facit i hand, känner du då att du borde ha väntat med att skaffa barn?



Slutligen, vad vill du säga till dem som har fördomar mot Unga Föräldrar?



2009-10-29 @ 11:18:45
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: gammelfarmor

Vilka vackra tjejer, men var är pappa då? Kram på er.

2009-10-29 @ 12:24:09
Postat av: Farmor

Hej igen, vad fin bloggen blev, och med er all fyra. kram till dig Ida

2009-10-29 @ 16:46:32

Kommentera inlägget här:

♥ skriv ditt namn här.. ♥
♥ klicka här om din information ska sparas ♥

♥ mailadress.. ♥


♥ din blogg eller hemsida.. ♥


♥ skriv kommentaren här.. ♥