tisdag idag !


Kommentarer
Postat av: linda :)

2008-12-02 @ 21:42:42
Postat av: linda :)

aaw vad stor hon börjar bli ;D snart 1år! gud vad tiden går fort! <3

2008-12-02 @ 21:44:24
Postat av: Farmor

Hej vad jag älskar denna lilla prinsessa, kolla dessa ögonfransar, dom är väl efter mor och far. ha det många kramar till er allla

2008-12-03 @ 18:45:26
Postat av: Madde

Hej jag heter Madeléine och jag håller på med ett arbete inom sociologi. Jag har tänkt att göra ett arbete om unga mammor och jag vore enormt tacksam om du kunde svara på några frågar som jag kommer ställa till flera. Hoppas det är okej. Fler frågor kan komma, men börjar med dessa. Du gör ett jätte bra jobb som mamma 

/ Madeleine



1. Vad anser du som ung mamma? Mellan vilka åldrar kan man kalla sig ”ung mamma”?



2. Vilka fördelar finns det med att vara en ung mamma?



3. Vilka nackdelar finns det med att vara ung mamma?



4. Vilka fördomar finns det i samhället mot unga mammor?

2008-12-04 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

♥ skriv ditt namn här.. ♥
♥ klicka här om din information ska sparas ♥

♥ mailadress.. ♥


♥ din blogg eller hemsida.. ♥


♥ skriv kommentaren här.. ♥