!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

fyfan - rent ut sagt. Jag vet faktiskt hur det är, har inte heller några pengar, och man mår så dåligt av det.

2008-08-26 @ 11:24:32
URL: http://enmalinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske inte ska shoppa så mycket i fortsättningen. Mat och ett hem till eran dotter är viktigare än kläder

2008-08-26 @ 13:38:31
Postat av: Linn Källström

Vilken tönt som inte ens kan stå för vem hon/han är.. Lägg dig inte i Ida's liv om du bara ska kommentera sådär ..



Förresten ska Ida behöva gå ute och frysa när hon är ute eller? Kläder till hon är också viktigt. Hem har dom redan . det löser sig alltid !!



ussh jag blir så arg på dom sm inte kan stå för vem dom är . FEGT och TÖNTIGT !!!

2008-08-26 @ 14:45:25
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

huva vännen vilken elak kommentar du fått..

Klart du oxå ska ha kläder ida. Du rå väl inte för vad skit försäkringkassan håller på med.. dom är störd..



De är jobbigt utan pengar.. Hoppas de löser sej för er..

Lycko spark från oss

2008-08-26 @ 14:51:10
URL: http://mammanordellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag får ta att bli äldre och utbilda mej och bli rik och ge dej pengar :'D

2008-08-26 @ 16:37:41
Postat av: Farmor

Hej gumman, jag skall hjälpa Er så mycket jag förmår, hyran har jag kirrat, sen får ni ge mig eftersom ni kan. krama sessan från mig, kram du oxå

2008-08-26 @ 16:50:08
Postat av: Victoria

Hua gumman :( jobbigt läge.. Hoppas allting löser sig! håller tummarna Kramar

2008-08-26 @ 20:55:25
URL: http://oneirooz.blogg.se/
Postat av: anna

ofta kan man känna att allt går åt skogen men det löser sig alltid =) ! tur att ni har släkt och vänner som hjälper till när det är kris. tycker att ni gör ett jätte bra jobb iaf.

2008-08-26 @ 23:32:44
Postat av: Anonym

Men snälla...!!! jag hoppas att ni bara spelar dum... hur kan man shoppa kläder hela tiden men inte ha råd med mat åt sitt barn??? Är man en familj spelar det ingen roll vem det är som betalar hyran huvudsaken barnet har tak över huvudet!!! Och mat i magen!! VÄX UPP säger jag bara!!! Tur ni har farmor!! En jätteapplåd till dig som både har råd med dig själv och din sons familj!!!!

2008-08-27 @ 23:39:37
Postat av: Realisten

Dessutom så är det inte farmors ansvar att betala hyran!!! Det ansvaret bär föräldrarna! Ingen annan

2008-08-28 @ 00:10:19
Postat av: Realisten

Dessutom så är det inte farmors ansvar att betala hyran!!! Det ansvaret bär föräldrarna! Ingen annan

2008-08-28 @ 00:10:40
Postat av: Anna

Till REALISTEN ! Men snälla du om det har blivit fel med försäkringskassan så är det ju inte Idas fel hon har ju inte handlat upp dom pengarna, du verkar inte förstå vad hon har skrivt! / Känner inte dej Ida men är in på din blogg varje dag! Ha de bra och Lycka till!

2008-08-28 @ 01:19:38
Postat av: anna

hej ida, jag tycker du gör det jätte bra med din dotter, Sen finns det alltid kris situationer som man inte ska hamna i. Men det löser sig alltid det gör det. Sen så vet inte jag hur mycket kläder du köper till dig själv och det har jag inte med att göra. Om du anser själv att du har råd med det så ska du köpa det. Och självklart går väl barnet i första hand och det tror jag redan Ida vet. Jag känner dom som har barn som inte ens köper kläder lr mat till sitt barn utan dom dricker upp alla pengar. Är man 20 år så kan man inte ha det bra ställt inte helt bra. Jag ska få barn till mars och jag säger det. Att vi kommer inte ha det jätte bra ställt och det går upp och ner dagar så är livet.

Sen tror jag också att man kanske lär sig av sina misstag och så kanske man sparar en slant i månaden utifall att , ja som som det vart nu. Alltid skönt med en Buffert. Lycka till och jag hoppas ni kommer på fötter snart igen. kram anna

2008-08-28 @ 13:14:49

Kommentera inlägget här:

♥ skriv ditt namn här.. ♥
♥ klicka här om din information ska sparas ♥

♥ mailadress.. ♥


♥ din blogg eller hemsida.. ♥


♥ skriv kommentaren här.. ♥